سلام وقتتون بخیر. من مدتیه که وقتی با دستگاه اسپرسو ساز مباشی قهوه درست میکنم، طعم قهوه حالت سوختگی داره و اصلاً مثل قبل خوشطعم نیست. میخواستم بدونم چه دلایلی ممکنه باعث این مشکل بشن؟ آیا ممکنه مشکلی در عملکرد دستگاه باشه یا تنظیمات خاصی باید انجام بدم؟ ممنون میشم اگر راهنماییم کنید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت سوختن قهوه در دستگاه اسپرسوساز مباشی معمولاً به دلیل دمای بیشازحد آب (خرابی ترموستات)، تماس طولانیمدت قهوه با آب داغ (زمان عصارهگیری نامناسب) یا استفاده از قهوه با آسیاب بسیار نرم (انسداد و افزایش حرارت) رخ میدهد. همچنین رسوبگیری در سیستم گرمایشی نیز میتواند موجب این مشکل شود.