سلام وقت بخیر
من یه اسپرسوساز فیلیپس مدل 5400 دارم. چند روزیه که دستگاه به درستی قهوه نمیسازه و بعضی وقتها ازش بخار خارج میشه. میخواستم بدونم مشکل از کجاست و چطور میتونم رفعش کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
اگر اسپرسوساز فیلیپس شما بهدرستی کار نمیکند، احتمالاً به دلایلی مانند رسوبگیری در سیستم بخار (ناشی از آب سخت)، خرابی پمپ فشار، مشکل در المنت گرمایشی یا خطای سنسورهای داخلی رخ داده است. ابتدا دستگاه را با سرکه رقیق رسوبزدایی کنید و از آب فیلترشده استفاده نمایید. اگر مشکل باقی بود، پمپ و المنت را بررسی کنید یا دستگاه را به نمایندگی فیلیپس جهت سرویس تخصصی تحویل دهید.