خدا قوت بنده جاروبرقی آاگ مدل VX9-2-ÖKO دارم که چند وقتیه وقتی روشنش میکنم صدای بلندی میده و به نظر میرسه موتور خیلی سخت کار میکنه، مکش دستگاه هم خیلی ضعیف شده، در حدی که حتی پرز فرش رو هم نمیتونه جمع کنه. فیلترهاشو تمیز کردم و کیسه رو هم تازه عوض کردم ولی مشکل همچنان باقیه. میخواستم بدونم شما که نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ هستید، این مدل رو تعمیر میکنید؟ احتمال داره مشکل از موتور یا برد الکترونیکی باشه؟ و اینکه هزینه و زمان تقریبی تعمیرش چقدره؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
مهم ترین عامل در صدای زیاد جاروبرقی در حین روشن شدن به ایراد در موتور جاروبرقی مرتبط می شود و در صورت آسیب به هر یک از اجزای داخلی موتور دستگاه با این خرابی مواجه خواهد شد.