سلام اسپرسوساز فیلیپس مدل EP2231 دارم که جدیداً قهوهاش طعم سوختگی میده و بخار از کنارش نشت میکنه. میخواستم بدونم شما به عنوان نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز فیلیپس این مدل رو تعمیر میکنید؟ هزینه و زمان تقریبی تعمیر چقدره؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت طعم سوختگی در اسپرسوی فیلیپس معمولاً ناشی از رسوب شدید یا سوختن باقیمانده قهوه در مخزن یا مسیر آب، خرابی یا سوختگی المنت گرمایشی، استفاده از آب با املاح بالا (که باعث رسوب و تغییر طعم میشود) یا تمیز نشدن بهموقع دستگاه است. همچنین، دمای بیش از حد بالا یا کارکرد طولانیمدت بدون شستشو نیز میتواند باعث این مشکل شود. برای رفع آن، ابتدا دستگاه را با سرکه یا محلول ضدرسوب تمیز کنید و از آب تصفیهشده استفاده نمایید. در صورت ادامه مشکل، بررسی المنت و سیستم گرمایشی توسط سرویسکار ضروری است.