اسپرسوساز نوا مدل NOVA 149 دارم، جدیداً آب از زیر دستگاه چکه میکنه و فشار بخارش هم کم شده، شما این مدل رو تعمیر میکنید؟ مشکل ممکنه از کجا باشه و کجا باید بیارم دستگاهو؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت نشتی بخار در اسپرسوساز نوا اغلب به دلیل خرابی یا فرسودگی واشرهای سیلیکونی، شل شدن اتصالات، گرفتگی یا رسوبگذاری در سیستم بخار، یا نقص در شیر کنترل بخار است. همچنین، استفاده طولانیمدت یا فشار بیش از حد به سیستم میتواند باعث ترکخوردگی یا آسیب در اجزای داخلی شود. برای رفع مشکل، ابتدا باید واشرها و اتصالات را بررسی و در صورت نیاز تعویض کرد، سیستم بخار را تمیز نمود و از صحت عملکرد شیر اطمینان حاصل کرد. در صورت تداوم نشتی، مراجعه به تعمیرکار متخصص توصیه میشود.