سلام خسته نباشید من یه جاروبرقی ال جی مدل VB-8720HRF دارم واخیراً متوجه شدم که موقع کار کردن صدای بلندی میده و گاهی هم بوی سوختگی ازش میاد فیلتر و کیسه رو چک کردم ولی مشکل حل نشده آیا میتونید راهنمایی کنید که علتش چی میتونه باشه؟؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام خدمت شما
بوی سوختگی در جاروبرقی الجی معمولاً ناشی از سوختن تسمه موتور، گرمای بیشازحد موتور، گیرکردن اجسام خارجی در سیستم مکش، یا خرابی بلبرینگها است. برای رفع مشکل، ابتدا بررسی کنید که هیچ شیء خارجی در مسیر مکش یا برس چرخان گیر نکرده باشد. در صورت ادامه مشکل، ممکن است نیاز به تعویض تسمه، روغنکاری بلبرینگها یا تعمیر موتور باشد. قطع سریع جاروبرقی و بررسی توسط تکنسین در صورت تداوم بوی سوختگی ضروری است.