سلام علت خراب شدن دکمه ولوم جاروبرقی ال جی از چی میتونه باشه ؟ آیا امکان ذفع این خرابی توسط خودمون وجود داره ؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
خرابی دکمه ولوم (تنظیم سرعت) جاروبرقی ال جی میتواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، از جمله فرسودگی یا شکستگی مکانیکی دکمه بر اثر استفاده مداوم، اتصالات ضعیف یا قطع شده در مدار الکترونیکی، آسیب دیدگی برد کنترل به دلیل نوسانات برق یا رطوبت، یا حتی خرابی خود پتانسیومتر (مقاومت متغیر) که وظیفه تنظیم ولوم را بر عهده دارد. همچنین، تجمع گردوغبار و ذرات در اطراف دکمه میتواند باعث اختلال در عملکرد آن شود. برای تشخیص دقیقتر، بررسی بصری و تست مولتیمتر روی مدار مربوطه توصیه میشود.