سلام. جاروبرقی ال جی ما سیم جمع کنش به مشکل خورده و سیم رو اصلا جمع نمیکنه ؟ باید تعمیر بشه و یا قطعه موردنظر تعویض بشه ؟ امکانش هست این مشکل توسط خودمون برطرف بشه ؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
کار نکردن سیم جمع کن در دستگاههای جاروبرقی بسیار پر تکرار می باشد که بیشتر به دلیل در رفتن فنر سیم جمع کن به وجود می آید که امکان تعمیر این قسمت در مواردی وجود دارد و در غیر این صورت باید سیم جمع کن به صورت کامل تعویض شود.