دلیل بوی بد داخل جاروبرقی ال جی چیست؟ چرا باید این بو تولید بشه ؟ آیا میشه اقدامی انجام داد که دیگه این بوی بد تولید نشه ؟ یا نیاز به تعمیر داره ؟ تروخدا ممنون میشم راهنمایی کنید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
دوست عزیز در بیشتر موارد بوی بد جاروبرقی به دلیل ایرادات مرتبط با برد الکترونیکی به وجود می آید که برای بررسی و رفع آن باید موتور دستگاه توسط تعمیرکار بررسی و در صورت نیاز تعمیر شود.