سلام و خسته نباشید. یک سال از خرید جاروبرقی ال جی من گذشته و در حال حاضر موقع استفاده خیلی صدای زیادی تولید میکنه. آیا موتورش نیم سوز شده ؟ چیکار باید کنیم که این مشکل بدتر نشه و باعث سوختن موتور نشه ؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام و وقت بخیر دوست عزیز صدای زیاد جاروبرقی ال جی به دلایل زیادی به وجود می آید که به منظور رفع آن باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید زیاد در صورتی که دانش و تخصص کافی در خصوص تعمیرات را نداشته باشید ممکن است به دستگاه خود آسیب بیشتری وارد نمایید.
مهم ترین دلیل صدای ناهنجار جاروبرقی ال جی به دلیل خراب شدن موتور جاروبرقی و قطعات داخلی موتور می باشد که می تواند مربوط به بلبرینگهای موتور، پروانه مکنده و کلکتور اصلی موتور باشد که در صورت تشخیص به موقع و تعمیر موتور تا حد بسیار زیادی از هزینه های زیاد جلوگیری می شود.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص علت صدای زیاد جاروبرقی در حین کار به این مطلب مراجعه نمایید.