عرض خسته نباشی خدمت کارشناسان محترم مدتیست از داخل محفظه موتور جاروبرقی بوش من بوی بدی ساطع می شود شما علت آن را می دانید؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید چطوری این مشکل را برطرف کنیم؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
ابتدا بررسی نمایید تا زباله در داخل کیسه یا مخزن جاروبرقی طولانی مدت باقی نمانده باشد و سپس به بررسی بلبرینگها، زغال موتور و کلکتور موتور جاروبرقی بپردازید تا در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.