با عرض سلام و خسته نباشید
می خواستم از کارشناسان محترم مجموعه پیشتاز سرویس این سوال رو بپرسم که چرا بعد از مدتی خروجی قهوه در اسپرسوساز خانگی به بذترین طعم ممکن میرسه ؟ آیا راه حلی هست که توسط خودمان بدون جابه جایی دستگاه این مشکل برطرف بشه؟ یا حتما باید از تعمیرکاران محترم مجموعه کمک بگیریم؟
به طور کلی برای توجیه طعم بد قهوه در اسپرسوساز مباشی می توان به موارد مختلفی اشاره کرد ولی دلیل اصلی آن سرویس نکردن به موقع اسپرسوساز خانگی می باشد . زمانیکه سرویس اسپرسوساز خانگی به موقع و به طور مرتب و کامل انجام نشود به مشکل خورده و خروجی قهوه با طعم نامناسب صورت می گردد.
برای توجیه شدن دقیق و مطالعه دقیق و جامع در این حوزه می توانید به مقاله سرویس اسپرسوساز در تحریریه وبسایت پیشتاز سرویس مراجعه کنید.