سلام
من یک عدد مایکروفرتوکار بوش دارم که این ارور ای آر 4 رو روی صفحش نمایش میده و من نمیتونم ازش استفاده کنم.
ممکنه راهنمایی بفرمایید که دلیل نمایش این ارور چی هست و برای برطرف کردنش حتما باید تعمیرکار بیاد یا خودمون در منزل می تونیم ایراد رو رفع کنیم؟
سلام
دوست عزیز
این ارور در بیشتر مواقع به دلیل بالا رفتن دمای غیرعادی دستگاه نمایان می شود و در بیشتر موارد پس از خنک شدن دستگاه و رسیدن دما به حالت عادی از بین می رود اما در صورت ع دم رفع ایتن ارور و نیاز به دریافت خدمات می توانید در قدم اول انواع ارور ماکروفر بوش را در وبلاگ مجموعه مطالعه نمایید و سپس با یکی از مراکز پیشتاز سرویس در تهران تماس بگیرید.