سلام من یک اسپرسوساز فیلیپس دارم که وقتی روشن می کنم و می خواهم استفاده کنم از زیر دستگاه آب به بیرون میریزه و زیر دستگاه کاملا خیس میشه
می شه لطفا راهنمایی بفرمایید که ایراد از چه قسمتی هست و اینکه برای برطرف کردن چه کار باید بکنم؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید سپاس
سلام خدمت شما مشتری عزیز
نشتی آب در دستگاههای اسپرسوساز بسیار رایج می باشد که در صورت مشاهده این مشکل باید دستگاه را از برق بکشید و از یک تعمیرکار کمک بگیرید.
عدم سرویس منظم دستگاه، استفاده از آب با سختی بالا، خرابی در اتصالات داخلی و مشکلات دیگر از مهم ترین عوامل نشتی آب در اسپرسوساز های خانگی می باشند.